Olen saanut postikortteja teiltä kavereilta ja siitä yhteisesti kiitos! Olen ollut tosi saamaton tämän korttien lähettämisen kanssa. Täytyisi ryhdistäytyä. Kun vaan saisin jostain aikaa.

Nyt vapaa-aikani vie uudet harrastukset melko tarkkaan. Aloitin kuntoremontin kesälomien jälkeen. Tyttäreni houkuttelemana lähdin tapaamaan hänen Personal traineria ja hän laati minulle oman saliohjelman sekä antoi ravinto-ohjeet painon pudotukseen. Lisäksi aloitin nyt syyskuussa Chi Kung -kurssin.

Olen aina jollain tavoin inhonnut liikuntaa. Sen kertookin merkittävä ylipaino ja huono kunto, ja nimenomaan kestävyys. Hengästyn vieläkin aika helposti, joskin parannusta on jo tullut vähän.

Ruokailuohjeet ovat minulle helppoja, koska olen aina ollut kova syömään hedelmiä ja kasviksia. Ainoa ongelma on makeanhimon kanssa. Se tulisi vielä voittaa. Ensi viikolla on taas kehonkoostumusmittaus ja siitä nähdään PT:n kanssa, että mitä parannuksia on taas tullut, vai onko. Eli onko rasvamassaa lähtenyt ja tilalle tullut lihasmassaa.

Koetan saada aikaa myös korttivaihtoharrastukselle uudelleen. Kaiken muun lisäksi. Olkaa kärsivällisiä.